Bideo honetan, gure gizartean pil pilean dagoen estabaida bat planteatzen da, bertan eskolak azken urteetan jasan dituen aldaketak hobekuntzak edo galerak ekarri dituzten eztabaidatzen da. Argi dago gure gizartean besteetan bezalaxe iritzi, pentsakera, ohitura... desberdin ugari daudela, beraz eskolak jasandako aldaketak onerako edo txarrerako diren eztabaidatzean ere rol ugari hantzeman daitezke.
Alde batetik normala den moduan pertsona nagusiek egungo eskolak ezertarako ere balio ez duela uste dute, gazteak "lotsagabetzen" ikusteak sortzen dien frustazioaren ondorioz. Bestetik, gaztetxoek eskolak bere funtzio asko eta asko bidean galtzen dituela uste dute. Nire iritziz, norbera libre da nahi duena pentsatzeko baina horrelako"uste esteriotipatuekin" amaitzeko giltza irakasleok dugula uste dut, eskola eremutik aparte ere lan asko egin beharra baitago "ezertarako balio ez duen" eskola hori "denon iritzirako leku atzegina bilakatu dadin"
Alde batetik normala den moduan pertsona nagusiek egungo eskolak ezertarako ere balio ez duela uste dute, gazteak "lotsagabetzen" ikusteak sortzen dien frustazioaren ondorioz. Bestetik, gaztetxoek eskolak bere funtzio asko eta asko bidean galtzen dituela uste dute. Nire iritziz, norbera libre da nahi duena pentsatzeko baina horrelako"uste esteriotipatuekin" amaitzeko giltza irakasleok dugula uste dut, eskola eremutik aparte ere lan asko egin beharra baitago "ezertarako balio ez duen" eskola hori "denon iritzirako leku atzegina bilakatu dadin"
ResponderEliminarhau da aurreko sarreran eskatu dudanaren erantzuna... zer egin daiteke, zertan oinarritzen da zure ikerketa, zailtasunak/onurak; laguntzak/auzolana (kolaboratiboa)
hemen flojotxo, eman dezakezu gehiago, baina jarraitu dezadan aurrera: IK ederto, baina hemendik aurrera jetsi dira indarrak?!